نواب حضرتی

🌺نقد ادیان و مذاهب غیر شیعی - بیان زیبایی‌هایی از قرآن و اسلام 🌺

🌺نقد ادیان و مذاهب غیر شیعی - بیان زیبایی‌هایی از قرآن و اسلام 🌺

نواب حضرتی

#اهداف:
1-اثبات حقانیت مذهب شیعه با استفاده از قرآن، حدیث، معجزات و کرامات بزرگان🌺
2- بیان زیبایی‌هایی از دین مبین اسلام.✅
3- ذکر دلایل بطلان سایر ادیان و مذاهب❌
4- بیان نکات اعتقادی❇️

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ارادت مسیحیان به سیدالشهداء

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۱۸ ب.ظ

 

 

وارطانیان کشیش کلیسای ویلا (شهر تهران) درباره سید الشهداء می گوید:

«حسین(ع) متعلق به همه انسان‌های آزاده و عدالت جوست. عاشورا فرهنگ ظلم ستیزی در برابر دشمن است و حسین(ع) کشته راه انسانیت و حق است. من به ساحت سومین امام شیعیان ادای احترام می‌کنم و هر سال اگر روز عاشورا مصادف با یکی از روزهای خاص کلیسا باشد، ناقوسها به احترام ایشان به صدا در نمی‌آیند و ما هم در غم کربلا و شهادت حسین(ع) با شیعیان همنوایی می‌کنیم.»

 

نظرات  (۲)

سوره مبارکه آل عمران آیه ۶۴
قُل یا أَهلَ الکِتابِ تَعالَوا إِلىٰ کَلِمَةٍ سَواءٍ بَینَنا وَبَینَکُم أَلّا نَعبُدَ إِلَّا اللَّهَ وَلا نُشرِکَ بِهِ شَیئًا وَلا یَتَّخِذَ بَعضُنا بَعضًا أَربابًا مِن دونِ اللَّهِ ۚ فَإِن تَوَلَّوا فَقولُوا اشهَدوا بِأَنّا مُسلِمونَ﴿۶۴﴾
بگو: «ای اهل کتاب! بیایید به سوی سخنی که میان ما و شما یکسان است؛ که جز خداوند یگانه را نپرستیم و چیزی را همتای او قرار ندهیم؛ و بعضی از ما، بعضی دیگر را -غیر از خدای یگانه- به خدایی نپذیرد.» هرگاه (از این دعوت،) سرباز زنند، بگویید: «گواه باشید که ما مسلمانیم!»

 

 

*****امام حسین علیه السلام کلمه ای است که بین شیعه و سنی و مسیحیت و ...  سواء بینناست*****

۰۵ آبان ۹۸ ، ۲۳:۰۲ اشکان ارشادی

تصویر خیلی جالبیه ، برادران مسیحی هستند که برای امام حسین سیاه بر تن کرده‌اند. یادمه خیلی وقت پیش از تلویزیون دیدم که ارمنی‌های تبریز ، در دهه محرم ، شرکت میکنند و گوشت قیمه خرد خرد میکنند ، کمک مالی میکنند و.... از شبکه خودمان دیدم ، یک گزارش خبری بود. تشکر از تصویر و مطلبی که نوشتید.