نواب حضرتی

🌺نقد ادیان و مذاهب غیر شیعی - بیان زیبایی‌هایی از قرآن و اسلام 🌺

🌺نقد ادیان و مذاهب غیر شیعی - بیان زیبایی‌هایی از قرآن و اسلام 🌺

نواب حضرتی

#اهداف:
1-اثبات حقانیت مذهب شیعه با استفاده از قرآن، حدیث، معجزات و کرامات بزرگان🌺
2- بیان زیبایی‌هایی از دین مبین اسلام.✅
3- ذکر دلایل بطلان سایر ادیان و مذاهب❌
4- بیان نکات اعتقادی❇️

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

هر روز بریم کربلا ...

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۹ ب.ظ

 

سدیر صیرفی می‌گوید: «امام صادق(ع) به من فرمود: «ای سدیر! آیا هر روز حسین (ع) را زیارت می‌کنی؟»، عرض کردم فدایت شوم نه، فرمود: «چقدر جفاکار هستی!» سپس فرمود: «آیا هر جمعه او را زیارت می‌کنی؟» عرض کردم نه، فرمود: «آیا هر ماه او را زیارت می‌کنی؟» عرض کردم نه. فرمود: «آیا هر سال او را زیارت می‌کنی؟» عرض کردم گاهی. حضرت فرمود: «شما به امام حسین (ع) چقدر جفا می‌کنید! آیا نمی‌دانی که خداوند عز و جل دو میلیون فرشته دارد که پریشان حال بر حسین گریه می‌کنند و او را زیارت می‌کنند و خسته نمی‌شوند؟»

فرمودند: «چه مانعی دارد که قبر امام حسین(ع)  را در هر جمعه پنج بار و یا در هر روز یک بار زیارت کرده باشی؟» عرض کردم: «فدایت شوم. میان ما و قبر امام حسین(ع) بسیار فاصله است.» حضرت فرمود: «زیارت را از راه دور انجام بده و آن بدین گونه است: برو بالای پشت بام و به راست و چپ توجه کن. آن وقت سر به طرف آسمان بلند کن1 سپس به طرف قبله توجه کن و بگو:

«السلام علیک یا اباعبداللّه الحسین. السلام علیک و رحمه اللّه و برکاته»

اگر چنین کنی برای تو یک زیارت می‌نویسند معادل یک حج و یک عمره.» (وسائل‏ الشیعة ج 14 ص 493)

 

اگر رفتن بر بلندی هم برات مشکل بود کافیه قبل از هر نماز رو به قبله به آقا سلام بدی

smiley==» اگر هر روز به ارباب سلام بدیم: هر روز زائر سیدالشهدا شدیم و یک حج و یک عمره هم نسیب‌مون شده.heart

 

 

 


1- عرفا گفته اند یعنی تمام عالم را نور سید الشهدا احاطه کرده است.

 


 

نظرات  (۱)

کسی که از تو و از داغ تو خبر دارد
همیشه در غم  تو دیدگان  تر دارد

دلی که سوخت برایت خدا بهایش داد
خدا به سوختگان  غمت نظر دارد

قسم به ناله ی زهرا کسی نمیماند
اگر که پرده خدا از غم تو بر دارد

من از تلاطم امواج آب دانستم
که در مصیبت تو آب هم جگر دارد

به ساحت حرمت میرسد هر آن کس که
شبیه فطرس درگاه بال و  پر دارد

به جمع گریه کنان حسین و کرب وبلا
ببین ز عرش خدا فاطمه نظر دارد

محمدحسن بیات لو